{Potulný kouzelník Apokalypso:} block _09 ( maxline(1) and beg(1) and isactico(i_karty) and not been(_09) ) title disablequickhero load bert "karty_mluvi" load bert "karty_mlci" load bert "karty_vytah" load bert "karty_schova" load bert "karty_vejnah" load bert "karty_vejir" load bert "karty_vejdol" load bert "karty_micha" load bert "karty_ukanah" load bert "karty_ukazuj" load bert "karty_ukadol" justtalk D: "Už mám načerpáno dost síly!" juststay start apok "mluvi" A: "Já taky, můžeme začít naši soutěž. Co sis připravil?" start apok "mlci" justtalk D: "Je to takovej malej trik, jenom zlomek mých magických schopností." D: "U nás v rodině se ale předává z generace na generaci..." juststay walkonplay 116 164 vpravo {vytáhne balíček karet a rozevře ho do vějíře:} startplay bert "karty_vytah" start bert "karty_mluvi" D: "Vyber si kartu..." startplay bert "karty_vejnah" start bert "karty_vejir" {kouzelník ukáže na kartu:} mark load apok "ukaznahoru" startplay apok "ukaznahoru" load apok "ukazmluvi" start apok "ukazmluvi" A: "Tahle karta se mi zamlouvá." load apok "ukazdolu" startplay apok "ukazdolu" release start apok "mlci" startplay bert "karty_vejdol" start bert "karty_mluvi" D: "Tak, a teď to pěkně promícháme." startplay bert "karty_micha" start bert "karty_mluvi" D: "Byla to tahle?!" startplay bert "karty_ukanah" start bert "karty_ukazuj" start apok "mluvi" A: "No to teda ne! Byla to hercová desítka." start apok "mlci" startplay bert "karty_ukadol" start bert "karty_mluvi" D: "Nesmysl, v tom balíčku jsou samý esa. Muselo to být eso! Nepodíval ses špatně?" start bert "karty_mlci" start apok "mluvi" A: "Je možné, že jsem si kartu opravdu špatně prohlídl." start apok "mlci" start bert "karty_mluvi" D: "No vidíš, určitě to bylo eso." start bert "karty_mlci" start apok "mluvi" A: "Máš pravdu! No ano, bylo to eso, spletl jsem se já." A: "Jsi příliš skromný na to, co dovedeš!" start apok "mlci" startplay bert "karty_schova" start bert "kour-pravo" walkonplay 100 164 vlevo justtalk D: "Takovou pochvalu si nezasloužím..." juststay {Drak by mohl zčervenat v ksichtě- a pak zase zezelenat justtalk D: "Teď jsi na řadě ty. Byl to támhleten kámen, ne?" juststay start apok "mluvi" A: "Nevím, nevypadal předtím trošku jinak?" start apok "mlci" justtalk D: "To je erozí. V těchto místech fouká dost silnej vítr." juststay {a zvedne se poryv větru, který může odnést {kouzelníkovi čepici, nebo nadzvednout plášť-vida! mohl by {mít křivé nohy a červené trenýrky! stačily by ty {trenýrky... exitdialogue gplend block _09a ( maxline(1) and beg(1) and isactico(i_karty) and not been(_09a) ) title disablequickhero start apok "mluvi" A: "Tak tedy - ať se tento kámen promění v prach..." {kouzlime:} load apok "kouzli" load apok "mlci1sec" startplay apok "kouzli" startplay apok "mlci1sec" {nic se neděje, chvíli pauza, jenom oba civí na kámen start apok "mluvi" A: "Přeji si, aby se tento kámen proměnil v prach!" startplay apok "kouzli" startplay apok "kouzli" start apok "mlci" {zase se nic neděje, drak se podívá tázavě na kouzelníka start apok "mluvi" A: "Rozkazuji, ať se tento kámen promění v prach!" startplay apok "kouzli" startplay apok "mlci1sec" startplay apok "mlci1sec" start apok "mlci" {nic se neděje, chvíli pauza, jenom oba civí na kámen start apok "mluvi" A: "Pokud se tento kámen okamžitě nepromění v prach, nechám proměnit v prach celou zemi!" startplay apok "kouzli" start apok "mlci" {dokouzlili jsme} exitdialogue gplend block _09b ( maxline(1) and beg(1) and isactico(i_karty) and not been(_09b) ) title {shora udeří blesk do kamene a ten se promění load myt_blesk "FLI-animace" load loutka_kam "promena" objstat_on loutka_dre myt start loutka_dre "zakladni" start loutka_kam "promena" startplay myt_blesk "FLI-animace" objstat away loutka_kam exitdialogue gplend block _09c ( maxline(1) and beg(1) and isactico(i_karty) and not been(_09c) ) title disablequickhero load apok "mlci1sec" walkonplay 100 168 vpravo justtalk D: "Divím se, že to zabralo." juststay start apok "mluvi" A: "Tahle výhružka zabírá vždycky." startplay apok "mlci1sec" startplay apok "mlci1sec" start apok "mlci" {Chvilka mlčení} justtalk D: "Kdo vyhrál? Já hlasuju pro sebe." juststay start apok "mluvi" A: "Všecku čest tobě, ale já zas pro sebe." start apok "mlci" justtalk D: "Takže remíza?" juststay start apok "mluvi" A: "Remíza." A: "I když to tvoje kouzlo se mi dost líbilo. Mohl bys mě ho naučit?" start apok "mlci" justtalk D: "Možná někdy příště..." juststay icostat off i_karty exitdialogue gplend block _07 ( beg(1) and isactico(i_rad) and not been(_07) ) title disablequickhero load bert "rad_vytahuje" load bert "rad_schovava" load bert "rad_mluvi" load bert "rad_mlci" justtalk D: "Nesu ti ukázat svoje vysvědčení z čarodějné školy. Studoval jsem s vyznamenáním." D: "Dokonce jsem dostal řád!" juststay start apok "mluvi" A: "Jenom aby to nebyl jízdní řád, známe ty ubohé triky." A: "Nejdřív mi ho ukaž." start apok "mlci" {ukáže mu výpujční řád z knihovny} walkonplay 116 164 vpravo startplay bert "rad_vytahuje" start bert "rad_mluvi" D: "Jízdní zrovna není..." D: "Vidíš?" D: "Samé jedničky!" start bert "rad_mlci" {kouzelnik zabrejli na rad:} load apok "kouka" startplay apok "kouka" start apok "mluvi" A: "No co to tady vidím, 4 : 00 ze čtení magických spisů." A: "To je vyloženě slabé!" start apok "mlci" start bert "rad_mluvi" D: "To byl naprosto nedůležitej předmět. Podívej se na průměr." start bert "rad_mlci" {kouzelnik zabrejli na rad:} startplay apok "kouka" start apok "mluvi" A: "1 : 30, hm, to celkem jde. No vidím, že si to spolu opravdu můžeme rozdat." start apok "mlci" startplay bert "rad_schovava" start bert "kour-pravo" walkonplay 112 164 vpravo start apok "mluvi" A: "Začneme třeba hned, jaké kouzlo sis připravil?" start apok "mlci" justtalk D: "Ehm..." D: "...ještě..." D: "...musím někde načerpat magickou sílu!" D: "Půjdu se po ní podívat někam po okolí." juststay let prokazal_kvalifikaci (2) icostat off i_rad exitdialogue gplend block _00a ( beg(1) and been(_00b) and isactico(0) ) title justtalk D: "Apokalypso..." juststay gplend block _00b ( beg(1) and not been(_00b) and isactico(0) ) title justtalk D: "Hej, člověče! Nepotřebuješ nějakou pomoc?" juststay start apok "mluvi" A: "Pomoc? To jsi ještě nikdy neviděl nikoho čerpat magickou sílu?" A: "Pomoc, to v žádném případě. Je tady té síly akorát tak pro mě." A: "Pokud si chceš načerpat nějakou pro sebe, prosím - ale najdi si nějaké jiné místo." start apok "mlci" justtalk D: "Škoda, myslel jsem, že se rozdělíme." juststay start apok "mluvi" A: "Tůdle!" start apok "mlci" justtalk D: "Nevadí, i tak mě těší, že jsme se poznali." D: "Jmenuju se Bert." D: "Moje jméno je Bert!" juststay start apok "mluvi" A: "Moje jméno je Apokalypso. " A: " Moje jméno je Apokalypso.|" start apok "mlci" gplend block _0011 ( beg(0) and not been(_0011) ) title Neviděls' někde poblíž jednu kouzelnou hůlku? justtalk D: "Neviděls' někde poblíž jednu kouzelnou hůlku?" juststay start apok "mluvi" A: "Blázníš? O kouzelné hůlky se nestarám. Vystačím si sám." A: "Já žádnou hůlku nepotřebuju." start apok "mlci" justtalk D: "Ty kouzlíš jenom holýma rukama?" juststay start apok "mluvi" A: "Občas v sobě dokonce koncentruji takovou magickou sílu, že si při kouzlení popálím prsty!" A: "Od toho v nich mám třas." start apok "mlci" gplend block _02 ( beg(0) and not been(_02) and not been(_09) ) title Tak ty jsi kouzelník, že? justtalk D: "Tak ty jsi kouzelník, že?" juststay start apok "mluvi" A: "Jaks' to probůh poznal?!" start apok "mlci" justtalk D: "Poznal jsem to podle čepice!" juststay start apok "mluvi" A: "Ano, někteří o mě říkají, že kouzelník jsem." start apok "mlci" justtalk D: "Kteří někteří?" juststay start apok "mluvi" A: "No, pokud vím, tak v první řadě jsem to já, a..." A: "...mnoho dalších." start apok "mlci" justtalk D: "Určitě by to trvalo aspoň půl dne, než bys je všecky vyjmenoval." D: "Vidím, že máš ty nejlepší reference." juststay start apok "mluvi" A: "To bych řekl. A co bych se já víc unavoval mluvením." A: "Určitě by mi to odčerpalo část mé magické síly, a to by mě dost mrzelo." A: "Všechno, jenom ne toto!" start apok "mlci" gplend block _03 ( (1=2) and beg(0) and not been(_03) and not been(_07) ) title D: "." D: "." A: "." A: "." A: "." D: "." D: "." D: "." A: "." gplend block _04 ( beg(0) and not been(_04) ) title Nemáš už té síly načerpáno dost? justtalk D: "Nemáš už té síly načerpáno dost?" juststay start apok "mluvi" A: "Kdepak! Chystám se totiž provést úplně nové kouzlo." A: "Ještě fantastičtější a velkolepější, než všechno, co jsem doposud provedl." start apok "mlci" justtalk D: "A co to bude?" juststay start apok "mluvi" A: "Nevím, jestli ti to můžu prozradit." start apok "mlci" justtalk D: "Já myslím, že můžeš." juststay start apok "mluvi" A: "No tak dobrá. Teď se ale podrž - chci proměnit kámen v prach!" start apok "mlci" justtalk D: "Vždyť to dokáže každej začátečník!" juststay start apok "mluvi" A: "Začátečník možná. Ale přece sis o mě nemyslel, že jsem nějaký prachobyčejný začátečník!" start apok "mlci" justtalk D: "To v žádným případě." juststay start apok "mluvi" A: "No vidíš!" start apok "mlci" gplend block _05 ( beg(0) and not been(_05) and been(_04) ) title Máš už nějakej kámen vyhlídnutej? justtalk D: "Máš už nějakej kámen vyhlídnutej?" juststay start apok "mluvi" A: "Poohlížel jsem se tady kolem a myslím, že jsem něco našel. Je to támhleten kámen." start apok "mlci" {kouzelník ukáže na malinkej kámen opodál, drak otočí hlavu, {podívá se na něj a udělá udivenej ksicht walkonplay 100 164 vlevo justtalk D: "Tak malinkatej?" juststay start apok "mluvi" A: "Je neobyčejně tvrdý." start apok "mlci" walkonplay 104 164 vpravo let vim_o_kaminku (1) gplend block _06 ( beg(0) and not been(_06) and been(_04) ) title Mohl bych to tvoje kouzlo vidět? justtalk D: "Mohl bych to tvoje kouzlo vidět?" juststay start apok "mluvi" A: "Myslím, že to nebude možné. Ledaže..." start apok "mlci" justtalk D: "Ledaže co?" juststay start apok "mluvi" A: "Ledaže bychom si dali soutěž v kouzlení. Nepamatuju si už přesně, co jsi říkal, ale doufám, že kouzlit dovedeš!" start apok "mlci" justtalk D: "No jo, pamatuješ si to úplně přesně. Ten nápad se soutěží je dobrej!" juststay start apok "mluvi" A: "Nechci se ale zahazovat jen tak s někým. Můžeš mi nějak prokázat svoji kvalifikaci?" start apok "mlci" justtalk D: "Jsem kouzelník stejně jako ty, co ti mám dokazovat?" D: "Snad bych mohl trošku zakouzlit..." juststay start apok "mluvi" A: "Kdepak, kdepak, známe ty ubohé triky! Vidím ti až do žaludku, podvodníku!" A: "Na lep ti nesednu." start apok "mlci" let prokazal_kvalifikaci (1) gplend block _08 ( beg(0) and not been(_08) and been(_07) and been(_07) and not been(_09) ) title Ale kdo bude v naší soutěži rozhodovat o vítězi? justtalk D: "Ale kdo bude v naší soutěži rozhodovat o vítězi?" juststay start apok "mluvi" A: "Já." start apok "mlci" justtalk D: "Cože?! Nešlo by to zařídit nějak jinak?" juststay start apok "mluvi" A: "No dobrá, o vítězi můžeme tedy hlasovat." start apok "mlci" justtalk D: "Jo..." juststay start apok "mluvi" A: "Já hlas a ty hlas." start apok "mlci" justtalk D: "Ale já chci mít dva hlasy." juststay start apok "mluvi" A: "Já tři." start apok "mlci" justtalk D: "Já čtyři!" juststay start apok "mluvi" A: "Pět!" start apok "mlci" justtalk D: "Šest!" juststay start apok "mluvi" A: "Sedm!" start apok "mlci" justtalk D: "Osm!" juststay start apok "mluvi" A: "Devět!" start apok "mlci" justtalk D: "Deset!" juststay justtalk D: "Skončili jsme. Větší bere." juststay start apok "mluvi" A: "To je fakt, stejně neznám žádné větší číslo." start apok "mlci" gplend block _11 ( beg(0) and maxline(1) and last(_00a) ) title justtalk D: "Vlastně nic." juststay exitdialogue gplend block _10 ( beg(0) and not maxline(1) and not (last(_00b) or last(_00a))) title Tak zatím... justtalk D: "Tak zatím..." juststay exitdialogue gplend