{s větrem v horách:} block _00 ( beg(1) and isactico(0) and not been(_00) ) title labels skip justtalk D: "Pane strom." juststay justtalk D: "Pane strom!" juststay justtalk D: "Ten zaostalý strom snad neumí mluvit!" juststay goto skip justtalk D: "Pane strom!!!" juststay V: "Ten zaostalýýý..." V: "...dementnííí..." V: "...degenerovanýýý..." V: "...mongoloidnííí strom..." label skip V: "...vááážně neumííí mluvit, ale možnááá by sis rááád promluvil se mnouuu." justtalk D: "Kdo jsi?" juststay V: "Vííííítr..." justtalk D: "A já myslel, že jsi strom!" juststay V: "Kdepak, vííítr!" justtalk D: "Ach tak! A ty něco proti tomu dřevu máš?" juststay V: "No že se ptáááš, copak nevidíííš, že jsem uvííízl?" justtalk D: "Vidím akorát kymácející se dřevo." juststay V: "Tak tóóó bude ono. Snažííím se vyprostit, ale bez cizííí pomoci to asi nepůůůjde!" justtalk D: "Uvidíme, co se tím dá dělat." juststay V: "Neodpovííídej tak vyhýýýbavě, každýýým okamžikem mi ubýýývááá sil." V: "Odměnííím se ti!" justtalk D: "To by snad šlo, zadarmo byste se mnou těžko pořídil!" juststay justtalk D: "Upozorňuju vás, že pod stopadesát na hodinu nejdu!" juststay V: "Doufááám, že si to ještě rozmyslíííš. Spoléééhááám na tebe!" justtalk D: "Při hraní jedné takovéto hry na mě leží spousta odpovědnosti." juststay gplend block _01 ( beg(1) and isactico(i_prsten) ) title icostat off i_prsten objstat away stromek_kym objstat_on stromek hory start stromek "zakladni" load hory_jisk "FLI-animace" startplay hory_jisk "FLI-animace" objstat away hory_jisk V: "Díííky!" justtalk D: "A je fuč." juststay justtalk D: "To snad ne!" juststay gplend block _02 ( maxline(1) and beg(1) and isactico(0) ) title justtalk D: "Pane vítr!" juststay V: "Uvííízl jsem. A ty to vííííš! Co s tím uděláááš?" justtalk D: "No to by mě zajímalo." juststay gplend